Specialişti în GPL. Folosim instalaţii de alimentare cu GPL Landi Renzo, lider pe piaţa mondială a instalaţiilor GPL.
Servicii oferite:
- montaj instalaţii auto GPL
- reparaţie instalaţii auto GPL
- revizie instalaţii auto GPL
- inlocuire rezervoare GPL
LANDI RENZO EVO
Descriere generală:
Sistemul GPL ( instalaţia GPL auto) Landi Renzo EVO este unul dintre cele mai bine vândute instalaţii GPL din portofoliul producătorului Landi Renzo. Piesele şi accesoriile din componenţă sunt testate în condiţii extreme de exploatare de renumitul producător de instalaţii GPL, Landi Renzo.
Dimensiunea compactă a componentelor face instalaţia GPL auto (sistemul GPL) Landi Renzo EVO potrivită pentru majoritatea vehiculelor ce beneficiază de un sistem de injecţie catalizată multipunct. Este proiectat pentru autovehicule cu motorizări de 2,3 sau 4 cilindri, normal aspirate sau turbo. Instalaţia GPL auto Landi Renzo EVO este compatibilă și cu norma de poluare Euro 6.
Descriere componente:
A.Centrala GPL EVO ( ECU) este asamblată într-o carcasa de tehnopolimer și beneficiază de rezistență ridicată la umiditate și praf potrivit standardului IP54.Centrala poate fi descrisă de instalarea uşoară, fiabilitate şi costuri reduse.
B.Rampa de injectoare GPL EVO este realizată prin procedee de injecție cu tehnopolimer și combină caracteristicile tehnice ale injectoarelor de ultimă generaţie cu o excelentă rezistență la impurităţile din GPL.
C.Reductorul GPL este un reductor de tipul monotreaptă compensat vacumatic ce beneficiază de schimbător de căldura lichid de răcire-GPL.
D.Comutatorul GPL permite vizualizarea şi selectarea carburantului pe care doriţi să-l utilizaţi. De asemenea acesta permite vizualizarea nivelului de carburant GPL din rezervor prin intermediul celor 5 leduri din partea superioară. Comutatorul GPL dispune de un dispozitiv acustic, care atenţionează utilizatorul cu privire la trecerea pe benzină pentru joasă presiune (la terminarea carburantului) sau la trecerea pe benzină în urma apariției unei erori ( funcție de diagnoză).
E.Multivalva GPL permite stocarea carburantului în rezervorul GPL, menține sub control presiunea carburatului GPL fiind un element de siguranță al instalației GPL și asigură alimentarea cu carburant GPL a componentelor din compartimentul motor prin intermediul conductelor de înaltă presiune la îndeplinirea condițiilor optime de utilizare a carburantului alternativ GPL.
LANDI RENZO EVO OBD
Descriere generală:
Sistemul GPL (instalația GPL auto ) Landi Renzo EVO OBD are ca puncteforte fiabilitatea şi precizia autocalibrării menținând astfel potențialul motorizării realizat de producătorul de autovehicule.
Dimensiunea compactă, a componentelor face instalaţia GPL auto ( sistemul GPL ) Landi Renzo EVO OBD potrivită pentru majoritatea vehiculelor ce beneficiază de un sistem de injecţie catalizată multipunct. Este proiectat pentru autovehicule cu motorizări de până la 6 cilindri, normal aspirate sau turbo. Instalaţia GPL auto Landi Renzo EVO OBD este compatibilă cu norma de poluare (Euro 6).
Sistemul GPL (instalația GPL auto) Landi Renzo EVO OBD este pusă la dispoziția clienților prin două variante constructive:
- Landi Renzo EVO OBD – pentru motorizări de 2,3 sau 4 cilindri;
- Landi Renzo EVO OBD – pentru motorizări de 5 sau 6 cilindri.
Descriere componente:
A.1.Centrala GPL Landi Renzo EVO OBD (2,3 sau 4 cilindri) este asamblată într-o carcasa de tehnopolimer si beneficiază de rezistență ridicată la umiditate și praf potrivit standardului IP54.Centrala poate fi descrisă de instalarea uşoară, fiabilitate şi costuri reduse. Aceasta beneficiază de o conexiune OBD II realizând integrarea instalației GPL în rețeaua de calculatoare a autovehiculului.
A.2. Centrala GPL Landi Renzo EVO OBD (5 sau 6 cilindri) asamblată într-o carcasă metalică și beneficiază de rezistență ridicată la praf, temperaturi înalte și apă potrivit standardului IP6K9K. Aceasta permite controlul amănunţit asupra sistemului de injecție de benzină prin intermediul conexiunii OBD II.
B.Rampa de injectoare GPL EVO realizată prin procedee de injecție cu material din tehnopolimer combină caracteristicile tehnice ale injectoarelor de ultimă generaţie cu o rezistență bună la impurităţile din GPL.
- Reductorul GPLesteun reductor de tipul monotreaptă, compensat vacumatic, ce beneficiază de schimbător de căldura lichid de răcire-GPL.
D.Comutatorul GPL permite vizualizarea şi selectarea carburantului pe care doriţi să-l utilizaţi. De asemenea acesta permite vizualizarea nivelului de carburant GPL din rezervor prin intermediul celor 5 leduri din partea superioară. Comutatorul GPL dispune de un dispozitiv acustic, care atenţionează utilizatorul cu privire la trecerea pe benzină pentru joasă presiune (la terminarea carburantului) sau la trecerea pe benzină în urma apariției unei erori ( funcție de diagnoză ).
E.Multivalva GPL permite stocarea carburantului în rezervorul GPL, menține sub control presiunea carburatului GPL fiind unelement de siguranță al instalației GPL auto și asigură alimentarea cu carburant GPL a componentelor din compartimentul motor prin intermediul conductelor de înaltă presiune la îndeplinirea condițiilor optime de utilizare a carburantului alternativ GPL.
LANDI RENZO Omegas 3.0
Descriere generală:
Sistemul GPL ( instalația GPL auto) Landi Renzo Omegas 3.0 reprezintă soluția furnizată de producătorul italian Landi Renzo pentru echiparea motorizărilor de 5,6 sau 8 cilindri ce beneficiază de injecție multipunct catalizată.
Selecția atentă a componentelor din potofoliul producătorului Landi Renzo pentru rapiditate, precizie, rezistență la temperaturi înalte și impermeabilitate, permit instalatiei GPL să treacă teste de anduranţă riguroase, asigurând eficiență ridicată timp îndelungat.
Instalația GPL Landi Renzo Omegas 3.0 este compatibilă cu norma de poluare Euro 6 .Calibrarea avansată oferă acuratețe și precizie la nivelul montajului instalației GPL auto.
ECU OMEGAS 3.0
A.Centrala GPL Omegas 3.0 este asamblată într-o carcasă metalică și beneficiază de rezistență ridicată la praf, temperaturi înalte si apă potrivit standardului IP6K9K.Aceasta permite controlul amănunţitasupra sistemului de injecție de benzină prin intermediul conexiunii OBD II.
B.Rampa GPL GIRS 12 a fost proiectată, testată pentru a asigura performanțe superioare, precizie în injecția carburantului, prezentând o construcție revoluționară realizată prin procedee de injecție cu material tehnopolimer care înlocuiește vechiul procedeu de prelucrare a metalului. Etanşeitatea ei, protecția la praf, temperaturi înalte și apă sunt asigurategraţie conectoruluidin dotare clasificat cu clasa de protecţie IP6K9K.
C.Reductorul GPL LI 10 este un reductor de tipul monotreaptă compensat vacumatic ce beneficiază de schimbător de căldura lichid de răcire-GPL. A fost proiectat beneficiind de experienţa OEM a companiei Landi Renzo cu principalii producători auto internaţionali testat şi validat după numeroase teste de anduranţa şi funcţionalitate.
Designul compact înglobează atât electrovalva comandată de către centrala GPL ce permite alimentarea cu carburant la întrunirea parametrilor optimi de funcționare pe GPL cât şi filtrul de GPL. Acesta a fost proiectat şi testat pentru a echipa motorizări normal aspirate sau turbo.
D.Comutatorul GPL permite vizualizarea şi selectarea carburantului pe care doriţi să-l utilizaţi. De asemenea acesta permite vizualizarea nivelului de carburant GPL din rezervor prin intermediul celor 5 leduri din partea superioară. Comutatorul GPL dispune de un dispozitiv acustic, care atenţionează utilizatorul cu privire la trecerea pe benzină pentru joasă presiune (la terminarea carburantului) sau la trecerea pe benzină în urma apariției unei erori (funcție de diagnoză).
E.Multivalva GPL permite stocarea carburantului în rezervorul GPL, mentine sub control presiunea carburatului GPL fiind un element de siguranță al instalatiei GPL si asigura alimentarea cu carburant GPL a componentelor din compartimentul motor prin intermediul conductelor de înaltă presiune la indeplinirea condițiilor optime de utilizare a carburantului alternativ GPL.
LANDI RENZO Omegas 4.0
Descriere generală:
Sistemul GPL ( instalația GPL auto ) Landi Renzo Omegas 4.0 poate gestiona motorizări de 2, 3 sau 4 cilindri reprezintândunul dintre produsele emblematice al producătorului italian Landi Renzo.
Selecția atentă a componentelorGPL pentru rapiditate, precizie, rezistență la temperaturi înalte și impermeabilitate, permit instalației GPL auto o exploatare fiabilă.
Instalația GPL este compatibilă cu standardul de poluare Euro 6. Calibrarea avansată oferă acuratețe și precizie la nivelul montajului instalației GPL.
ECU OMEGAS 4.0
A.Centrala GPL Omegas 4.0 este asamblată într-o carcasă metalică și beneficiază de rezistență ridicată la praf, temperaturi înalte si apă potrivit standardului IP6K9K.Aceasta permite controlul amănunţit asupra sistemului de injecție de benzină prin intermediul conexiunii OBD II (protocol de comunicare CAN).
B.Rampa GPL GIRS 12 a fost proiectată, testată pentru a asigura performanțe superioare , precizie în injecția carburantului, prezentând o construcție revoluționară realizată prin procedeul de injecție cu tehnopolimer care înlocuiește vechiul procedeu de prelucrare a metalului. Etanşeitatea ei, protecția la praf, temperaturi înalte și apă sunt asigurate graţie conectoruluidin dotare cotat cu clasa de protecţie IP6K9K.
C.Reductorul GPL LI 10 este un reductor de tipul monotreaptă, compensat vacumatic ce beneficiază de schimbător de căldura lichid de răcire-GPL. A fost proiectat beneficiind de experienţa OEM a companiei Landi Renzo cu principalii producători auto internaţionali testat şi validat după numeroase teste de anduranţă şi funcţionalitate.
Designul compact înglobează atât electrovalva comandată de către centrala GPL ce permite alimentarea cu carburant la întrunirea parametrilor optimi de funcționare pe GPL cât şi filtrul de GPL. Acesta a fost proiectat şi testat pentru a echipa motorizări normal aspirate sau turbo.
D.Comutatorul permite vizualizarea şi selectarea carburantului pe care doriţi să-l utilizaţi. De asemenea acesta permite vizualizarea nivelului de carburant GPL din rezervor prin intermediul celor 5 leduri din partea superioară. Comutatorul GPL dispune de un dispozitiv acustic, care atenţionează utilizatorul cu privire la trecerea pe benzină pentru joasă presiune (la terminarea carburantului) sau la trecerea pe benzină în urma unei erori (funcție de diagnoză).
E.Multivalva permite stocarea carburantului în rezervorul GPL, menține sub control presiunea carburantului GPL fiind unelement de siguranță al instalației GPL și asigură alimentarea cu carburant GPL a componentelor din compartimentul motor prin intermediul conductelor de înaltă presiune la îndeplinirea condițiilor optime de utilizare a carburantului alternativ GPL.
LANDI RENZO OMEGAS DIRECT
Descriere generală:
Sistemul GPL ( instalația GPL auto ) Landi Renzo Omegas Direct a fost conceput luând în considerare particularitățile motoarelor cu injecție directă. Este un produs de avangardă având în vedere progresul tehnologic înregistrat în ultimii ani în rândul injecţiilor directe de benzină, având drept scop declarat un standard minim al normelor de poluare, un consum scăzut şi o performanţă auto (cuplu\capacitate cilindrică) bună.
Landi Renzo , prin instalaţia GPL Omegas Direct, oferă o soluţie de conversie la GPL pentru foarte multe modele de autoturisme, lista acestora putând fi consultată la adresa https://proecogas.ro/arie-privata-clienti/oferte/
- Centrala GPL
Centralele GPL din componenţa instalației GPL auto Landi Renzo Omegas Direct (AEB 3000, DI 108, DI 60) sunt asambate în carcase metalice și beneficiază de rezistență ridicată la praf, temperaturi înalte și apă potrivit standardului IP6K9K.
Acestea dispun de conectivitate OBDII prin intermediul protocoalelor K și CAN pentru o diagnoză amănunţită a sistemului de injecţie de benzină.
- Reductorul GPL
B.1. Reductorul GPL LI 10
Reductorul GPL LI 10 a fost proiectat beneficiind de experienţa OEM a companiei Landi Renzo cu principalii producători auto internaţionali testat şi validat după numeroase teste de anduranţă şi funcţionalitate.
Designul compact înglobează atât electrovalva comandată de către ECU GPL, ce permite alimentarea cu carburant la întrunirea parametrilor optimi de funcționare pe GPL cât şi filtrul de GPL. Acesta a fost proiectat şi testat pentru a echipa motorizări normal aspirate sau turbo.
Reductorul GPL LI 10 este disponibil în 2 versiuni:
– LI 10 ce poate gestiona motorizări de până la 160 kW;
– LI 10 Majorat ce poate gestiona motorizări de până la 210 kW;
B.2. Reductorul GPL LI12.
Designul compact al noului reductor GPL LI12 înglobează electrovalva de închidere a circuitului cât și filtrul de GPL și permite pozitionarea acestuia chiar și in cele mai aglomerate zone din compartimentul motor, pentru un montaj GPL perfect, asigurând performanțe ridicate pe motoarele normal aspirate sau turbo de până la 120kW.
- Rampele de injectoare GPL
C.1. Rampa GPL GIRS 12
Rampa de injectoare GPL GIRS 12 prezintă o soluție revoluționară realizată prin procedee de injecție cu material tehnopolimer care înlocuiește vechiul procedeu de prelucrare a metalului, fiind astfel rezistență la variațiile de temperaturi (cuprinse între -40°C și + 120°C) și presiuni mari (de până la 10 bar -prag testare laborator) prezente în compartimentul motor.
Dimensiunile reduse o fac uşor de amplasat chiar şi în compartimentele motor mai aglomerate.
Etanşeitatea ei, protecția la praf, rezistența la temperaturi înalte și apă esteasigurate graţie conectoruluidin dotare cotat cu clasa de protecţie IP6K9K. Se adaptează perfect diferitelor tipuri de motoare graţie celor 5 dimensiuni ale injectoarelor și a diferitelor configurații în care aceasta este disponibilă ( rampă monobloc de 2,3 sau 4 injectoare).
Pentru extinderea duratei de viață a rampei de injectoare GPL, producătorul pune la dispoziție un kit de revizuire individuală a injectorului de GPL.
C.2.Rampa GPL MED II
Rampa de injectoare MED II păstrează caracteristicile tehnice și fiabilitatea ce au făcut din aceasta o alegere pentru constructorii mondiali de autoturisme. În plus rampa de injectoare este pregatită să facă față în situațiile des întâlnite în care calitatea carburatului GPL este una scăzută, păstrând o funcționare bunăchiar și în aceste condiții.
Se adaptează cu success diferitelor tipuri de motoare graţie celor 5 dimensiuni ale injectoarelor și a diferitelor configurații în care aceasta este disponibilă (rampa monobloc de 2,3 sau 4 injectoare).
D.Comutatorul GPL permite vizualizarea şi selectarea carburantului pe care doriţi să-l utilizaţi. De asemenea acesta permite vizualizarea nivelului de carburant GPL din rezervor prin intermediul celor 5 leduri din partea superioară. Comutatorul GPL dispune de un dispozitiv acustic, care atenţionează utilizatorul cu privire la trecerea pe benzină pentru joasă presiune (la terminarea carburantului) sau la trecerea pe benzină în urma apariției unei erori (funcție de diagnoză).
E.MultivalvaGPL – permite stocarea carburantului în rezervorul GPL, menține sub control presiunea carburatului GPL fiind un element de siguranță al instalației GPL și asigură alimentarea cu carburant GPL a componentelor din compartimentul motor prin intermediul conductelor de înaltă presiune la îndeplinirea condițiilor optime de utilizare a carburantului alternativ GPL.